Ramadhan ini adalah Ramadhan yang ketiga aku lalui setelah sekembalinya ke tanah air. Melihat gambar-gambar di blog Ust Erfino membuatkanku mengimbau kembali kenangan manis bertarawih, moreh & tadarus di dewan Malaysia Hall. Oh kenangan itu...
Ramadhan ini, tanggungjawab semakin bertambah. Agak mencabar. Kerja juga tidak kurang hebatnya. Hidup pula berdua, alhamdulillah.
Tinggal lebih kurang 7 hari sahaja lagi sebelum Ramadhan meninggalkan kita. Bagaimana agaknya prestasi tahun ini ya?
Note: This entry was originally posted at http://brotherabn.blogspot.com
No comments:
Post a Comment