Tuesday, 19 May 2009

Pulang dari kerja

Baru saja pulang dari kerja malam. Aku bukan kerja shift atau standby. Siang tadi kerja 8-5 juga. Hanya menambah masa bekerja di  malam hari. Hu hu.

Bagi yang tak tahu, sebagai seorang jurutera TNBD di KL, sudah menjadi lumrah bagi kami untuk bekerja waktu malam. Kerana sebahagian besar operasi terpaksa ditunda ke waktu malam ekoran loading yagn terlalu tinggi.  Well tu mungkin betul bagi junior2 a.ka kuli2 macam aku ni. Kalau bos2 kadang-kadang je kena turun site malam2. He he.

Anda sudah pasti maklum, sekiranya baca posting aku yang lepas, exec memang tak ade overtime tapi itulah hakikat kerja. Cumanya kami boleh gi kerja lambat sikit esok pagi. He he. 

Saje seronok bercerita. Aku percaya doktor-doktor kerja lagi teruk dari aku. 

3 comments:

kentang goreng said...

jadi doktor best,bahagia tgk org dah sihat :)....kerja2x

Azlan @ ABN said...

kita patut enjoy dengan kerja kita. bagus la doktor pun ejoy dengan kerjanya

wholistic said...

stress dgn kerja yg xda life.. boleh dikatakan seminggu,3-4 hri akn blik lewat. bygkan 9pg-9mlm, or if needed terpaksa bermlm di ofis. hm, menyesal dgn bidang kerja yg dipilih..isk